Kiinteistöhallinnon koordinaattori

Kiinteistöhallinnon koordinaattorina teet monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä sekä kiinteistöjen talous- ja yhtiöhallinnon tehtäviä.

Etsimme kiinteistöhallinnon koordinaattoria Helsinkiin

Kiinteistöhallinnon koordinaattorina teet monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä sekä kiinteistöjen talous- ja yhtiöhallinnon tehtäviä.

Mitä me tarjoamme sinulle:

  • Vakituisen kokopäivätyön
  • Erittäin monipuolisen työnkuvan
  • Huipputiimin ja arvostavan työyhteisön
  • Erinomaiset henkilöstöedut
  • Oman työhuoneen


Työtehtäväsi:

  • Tiedottaminen mm. asukassovelluksella
  • Asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallintoasiakirjojen kirjoittaminen
  • Sihteerinä toimiminen neuvottelutilanteissa
  • Asukasreklamaatioiden selvittämiseen osallistuminen
  • Tampuurin käyttäminen ja tietojen tallennus Tampuuriin
  • Uudis- ja perusparannuskohteiden asukaskansioiden koordinointi
  • Arkiston käytön valvonta
  • Uudiskohteisiin liittyvät hallinnolliset tehtävät


Mitä me odotamme sinulta:

  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Asiakaspalvelutaitoja
  • Kykyä ja halua oppia uusia asioita
  • Kaupallisen alan tai kiinteistöalan peruskoulutusta
  • Kokemusta taloushallinnon järjestelmistä (Tampuuri)
  • Perustaidot MS Officen ohjelmista
  • Kokemus kiinteistöhallinnon tehtävistä on etu

KIINNOSTUITKO? Hienoa! Meillä Avain Asunnoilla asiat hoidetaan mutkattomasti ja nopeasti. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksen ja CV:n mahdollisimman pian. Liitä mukaan palkkatoiveesi. Hakemus tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen: jan.bertills@avainyhtiot.fi. Hakuaika päättyy 15.6.2023.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Kiinteistöjohtaja Jan Bertills

jan.bertills@avainyhtiot.fi

puh. 040 766 3390

Soittoajat ovat 26.5. klo 14-16 ja 31.5. klo 14-16.