Haemme kiinteistökirjanpitäjää

Rekrytoimme Avain Yhtiöt konserniin monipuolista työnkuvaa ja ammatillista kehittymistä arvostavaa kiinteistökirjanpitäjää

Rekrytoimme Avain Yhtiöt konserniin monipuolista työnkuvaa ja ammatillista kehittymistä arvostavaa kiinteistökirjanpitäjää 

Tehtävä sopii ihanteellisesti henkilölle, joka on mahdollisesti työskennellyt jo aiemmin rakentamiseen tai asumiseen liittyvällä toimialalla kirjanpidon tehtävissä. Tulet siitä huolimatta saamaan kattavan perehdytyksen ja työkavereiden tuen uuden roolisi haltuunottoon, joten kaikissa asioissa sinun ei tarvitse olla vielä konkari. Työkavereinasi on koko 15 henkilön ammattitaitoinen taloustiimi, kirjanpidon tiimissä työskentelee tällä hetkellä 5 henkilöä.

Millainen työ sinua Avaimessa odottaa?

Avain Yhtiöt tarjoaa pitkäjänteisen näkymän mielenkiintoisten ja vaihtelevien työtehtävien parissa   kannustavassa ja energisessä työilmapiirissä. Käytössäsi ovat nykyaikaiset työskentelypuitteet ja hyvät henkilöstöedut kattavine työterveyspalveluineen ja vapaa-ajan vakuutuksineen.  Avoimessa ja matalahierarkisessa organisaatiossa vallitsee yhteen hiileen puhaltamisen kulttuuri. Avaimessa kannustetaan kehittämään omaa ammattitaitoa ja tuetaan työntekijöiden hyvinvointia monipuolisesti. Kaikesta tästä kerromme mielellämme kasvotusten vieläkin tarkemmin. 

Työtehtäviisi kuuluu mm.:

  • juokseva kuukausittainen kiinteistöyhtiöiden kirjanpito
  • ostolaskujen tiliöinti
  • myyntilaskutuksen hoitaminen
  • kiinteistöyhtiöiden tilinpäätösten ja välitilinpäätösten laadinta
  • yhteisjärjestelysopimuksen mukaisista taloudellisista velvoitteista huolehtiminen
  • projektilaskenta yhteistyössä projektipäällikön kanssa (viranomaisten määrittämän hankinta-arvon laskeminen)
  • kiinteistöyhtiöiden lopputilityksen teko fuusioiden yhteydessä
  • konsernin sisäinen raportointi
  • kiinteistöyhtiöiden veroasioiden hoito

    Tehtävä sopii sinulle, jolla on:

      • vähintään muutama vuosi kokemusta vastaavista työtehtävistä, mielellään rakentamisen- tai asumisentoimialalta
      • kaupallinen koulutus (esim. merkonomi / tradenomi)
      • hyvät IT-taidot: MS Office ja kokemusta taloushallinnon järjestelmistä
      • sujuva suomen kielen taito
      • erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityötaidot
      • joustava, oma-aloitteinen, sitoutuva ja aikaansaava työote

      Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja harkitset seuraavan ammatillisen askeleen ottamista, on tässä sinulle loistava mahdollisuus! Sinua odottaa työpaikka, jossa viihdytään pitkään, ja jossa pääset oppimaan uutta ja syventämään ammattitaitoasi kivassa ja rennossa porukassa. Yhdessä tekemistä mahtuu kaikkiin päiviin! Toimistolla on mukavasti tilaa ja pystyt keskittymään tarkkuutta vaativiin tehtäviin omassa rauhassa. 

      Töitä teemme joustavasti paikan päällä toimistolla. Työpaikka sijaitsee Kalasatamassa Helsingissä, hyvien kulkuyhteyksien varrella. 

      Tehtävä alkaa toukokuussa ja se on vakituinen. Kesälomajärjestelyt onnistuvat jo tulevalle kesälle. 

      Jos tunnistat itsesi kuvauksesta ja etsit urallasi seuraavaa askelta, kannattaa toimia! Teams-haastattelut tehtävään alkavat jo hakuajan puitteissa! Lähetäthän hakemuksesi kuitenkin viimeistään 24.3.2024. Rekrytointia hoitaa Businessliken johtava konsultti, partneri Marju Vuorensalmi, 040 9210 805, marju.vuorensalmi@businesslike.fi. Tehtävästä lisätietoja antaa myös  Senior People and Talent Consultant Outi Ahorinta, 040 9210 807, outi.ahorinta@businesslike.fi.